Gönderen Konu: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı  (Okunma sayısı 40174 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimiçi bestofwesd

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 903
  • Yer: Bursa / Kurtul Köyü
    Yaş: 43
  • HAKAN KAYHAN
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 10
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #375 : Ağustos 04, 2017, 16:39:10 »
bereketli olsun hemşerim.

lavanta balı kokusunu merak ettim

arıların son durumumunu da bi çeker koyarsın foruma umarım zarar ziyan yoktur
sorgulamayan insan cahildir sorgulatmayan ise zalim

Çevrimdışı yasinyusufyaman

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1524
  • Yer: ISPARTA-GÖLBAŞI KÖYÜ
    Yaş: 29
    • BLOĞUM
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 15
  • Rakım: 800
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #376 : Ağustos 04, 2017, 19:54:55 »
bereketli olsun hemşerim.

lavanta balı kokusunu merak ettim

arıların son durumumunu da bi çeker koyarsın foruma umarım zarar ziyan yoktur
Sağolasın Sengetli abim.
Koku lavanta gibi kokmuyor, ama tadı çok hafif yedikçe yiyesi geliyor insanın hiç boğaz yakmıyor.
Yarın bakıp durumu bildiririm abi, inşallah yoktur.
Bal arısının hilkati, kudret-i İlâhiyeye isnat edilmezse, nihayetsiz müşkilât olur.

Çevrimdışı Muratcan Öztürk

  • İşçi Arı
  • ****
  • İleti: 433
  • Yer: GiRESUN
    Yaş: 37
  • Muratcan Öztürk
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 10-15 yıl
  • Kovan Sayısı: 36
  • Rakım: 300
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #377 : Ağustos 04, 2017, 20:43:45 »
geçmiş olsun. ben kovanları götürdüğüm her yere 30 cm lik araba lastiklerinden mutlaka götürür kovanı lastiğin üstüne koyarım. pratik oluyor
MURAT52

Çevrimdışı yasinyusufyaman

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1524
  • Yer: ISPARTA-GÖLBAŞI KÖYÜ
    Yaş: 29
    • BLOĞUM
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 15
  • Rakım: 800
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #378 : Ağustos 04, 2017, 21:15:49 »
geçmiş olsun. ben kovanları götürdüğüm her yere 30 cm lik araba lastiklerinden mutlaka götürür kovanı lastiğin üstüne koyarım. pratik oluyor
Sağolasın hocam 3 haftalık diye uğraşmak istemedim ama yapmak lazımmış.
Bal arısının hilkati, kudret-i İlâhiyeye isnat edilmezse, nihayetsiz müşkilât olur.

Çevrimdışı Mümün Kula

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1965
  • Yer: kırklareli/lüleburgaz
    Yaş: 49
    • teknik arıcılık bilgi paylaşım forumu
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 27 kovan
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #379 : Ağustos 05, 2017, 19:48:40 »
Geçmiş olsun Yasin.

Allah bereketini artırsın.

Kovanları her zaman yüksek yere koy.
Kapak üzerine ağırlık  koy.

Çevrimdışı yasinyusufyaman

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1524
  • Yer: ISPARTA-GÖLBAŞI KÖYÜ
    Yaş: 29
    • BLOĞUM
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 15
  • Rakım: 800
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #380 : Ağustos 07, 2017, 08:53:30 »
Teşekkür ederim abi.
Evet bidahakine öyle yapacağız artık.
Bal arısının hilkati, kudret-i İlâhiyeye isnat edilmezse, nihayetsiz müşkilât olur.

Çevrimdışı yasinyusufyaman

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1524
  • Yer: ISPARTA-GÖLBAŞI KÖYÜ
    Yaş: 29
    • BLOĞUM
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 15
  • Rakım: 800
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #381 : Ağustos 07, 2017, 09:00:43 »
Haftasonu 2. Sağımı yani kalanları sağdım.
Ve genel bi kontrol yaptım, malum kovanlar ağzına kadar su dolmuştu, ama çok şükür bi zarar veya zayiat yok.
Çok şükür bu yıl ilk sağımımı yaptım bal az olsada eşe dosta yetecek kadar oldu.
Beklediğimden fazla geldi ama yediğim iğnenin haddi hesabı yok :)
 Köyde iş çok hepsini haftasonuna iki güne sığdırmaya çalışıyorum.
 Ekinler biçiliyor, balyalar taşınıyor arpa buğday ambara taşınıyor.

Bal arısının hilkati, kudret-i İlâhiyeye isnat edilmezse, nihayetsiz müşkilât olur.

Çevrimdışı süleymann

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1038
  • Yer: Ankara-Yakacık-Yenimahalle
    Yaş: 38
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 6 kovan
  • Rakım: 1100
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #382 : Ağustos 07, 2017, 09:33:52 »
hayırlı bereketli olsun yasincim görüntüler çok güzel
maşallah
iğne konusunda da senin sezon bittiyse anaları değiş artık kurtul

Çevrimiçi bestofwesd

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 903
  • Yer: Bursa / Kurtul Köyü
    Yaş: 43
  • HAKAN KAYHAN
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 10
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #383 : Ağustos 07, 2017, 11:32:10 »
görüntüler harika hemşerim...

Isparta halısı üzerinde bal sağımı yapmak her delikanlıya nasip olmaz :)

bereketi bol olsun
sorgulamayan insan cahildir sorgulatmayan ise zalim

Çevrimdışı yasinyusufyaman

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1524
  • Yer: ISPARTA-GÖLBAŞI KÖYÜ
    Yaş: 29
    • BLOĞUM
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 15
  • Rakım: 800
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #384 : Ağustos 07, 2017, 11:37:13 »
hayırlı bereketli olsun yasincim görüntüler çok güzel
maşallah
iğne konusunda da senin sezon bittiyse anaları değiş artık kurtul

Sağolasın abi Allah razı olsun.
Ana arı işi seneye kaldı gibi, bakalım alman kızlar gelirse bu sene gelmezse seneye kalacak gibi.
Ağustos sonunda belki birazdaha sağım yapabilirim.
görüntüler harika hemşerim...
Isparta halısı üzerinde bal sağımı yapmak her delikanlıya nasip olmaz :)
bereketi bol olsun
Sağolasın Hakan abi.
Bizde böyle varsa böyle Isparta'lı görmek isterim. :D :D
Bal arısının hilkati, kudret-i İlâhiyeye isnat edilmezse, nihayetsiz müşkilât olur.

Çevrimiçi bestofwesd

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 903
  • Yer: Bursa / Kurtul Köyü
    Yaş: 43
  • HAKAN KAYHAN
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 10
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #385 : Ağustos 07, 2017, 14:01:00 »
yok yasinim Isparta halısı üzerinde sağım yapacak senden başka delikanlı bu forumda çıkmaz boşuna arama :)
sorgulamayan insan cahildir sorgulatmayan ise zalim

Çevrimdışı yasinyusufyaman

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1524
  • Yer: ISPARTA-GÖLBAŞI KÖYÜ
    Yaş: 29
    • BLOĞUM
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 15
  • Rakım: 800
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #386 : Ağustos 08, 2017, 08:06:45 »
yok yasinim Isparta halısı üzerinde sağım yapacak senden başka delikanlı bu forumda çıkmaz boşuna arama :)

Eyvallah abi :D :D
Bal arısının hilkati, kudret-i İlâhiyeye isnat edilmezse, nihayetsiz müşkilât olur.

Çevrimdışı özer selçuk

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 2999
  • Yer: Ankara-Bala
    Yaş: 32
  • arı yoksa doğada yok
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 10 kovan
  • Rakım: 757 metre
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #387 : Ağustos 08, 2017, 12:25:38 »
Bereketli olsun inşallah.afiyet olsun.
Arılara birşey olmamasına sevindim
ÖZ-SEL ARICILIK
Özer Selçuk

Çevrimdışı sanal87

  • Larva
  • **
  • İleti: 51
  • Yer: karaman
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #388 : Ağustos 08, 2017, 12:42:12 »
Geçmiş olsun kardeşim bende baharda sele kaptirmistim arıları çok şükür atlattık yavru curuklugune aman dikkat et

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı yasinyusufyaman

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1524
  • Yer: ISPARTA-GÖLBAŞI KÖYÜ
    Yaş: 29
    • BLOĞUM
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 15
  • Rakım: 800
Ynt: Yasin Yusuf YAMAN Arılığı
« Yanıtla #389 : Ağustos 08, 2017, 14:16:28 »
Bereketli olsun inşallah.afiyet olsun.
Arılara birşey olmamasına sevindim
Sağolasın Özer abi Allah razı olsun.
İnşallah devamında bi sorun olmaz.
Geçmiş olsun kardeşim bende baharda sele kaptirmistim arıları çok şükür atlattık yavru curuklugune aman dikkat et
Sağolasın abi, şimdilik durum iyi gözüküyor ama ileride bişey olurmu bilmiyorum.
Arıları güzelce sıkıştırdım kovanı temizlerler bi haftaya belli olur ne olursa.
Bal arısının hilkati, kudret-i İlâhiyeye isnat edilmezse, nihayetsiz müşkilât olur.